Kate’s Style File 2016 – de soorten kleding

In deze tweede aflevering van Kate’s Style File wil ik het graag hebben over het type kleding die de Hertogin van Cambridge in 2016 gedragen heeft.

Ik heb alle outfits die ze gedragen heeft en waar enigszins goede foto’s zijn per kledingsoort gesorteerd. Dit waren 84 outfits en ik heb ze ingedeeld in de soort die ik het beste vond passen, dus er kunnen uiteraard meningsverschillen zijn. Zo kan ik iets een cocktail jurk vinden, terwijl jij het als een gewoon jurkje ziet.

Favoriet

De absolute favoriet van de Hertogin is nog steeds de combinatie top met rok/jurkje, net als in 2014 en 2015. Het absolute aantal is in vergelijking met beide jaren gestegen (35 in 2016 tegenover 28 in 2014 en 20 in 2015), maar omdat het aantal outfits bijna verdubbeld is tegenover 2015, is het relatieve aantal toch lager in vergelijking met de vorige twee jaren.

Lees verder