Afsluiting Royal Tour 2016 Canada

Lieve lezers,

Allereerst, wat hebben we toch weer 8 dagen mogen genieten van prachtige foto’s! Ik heb het zelf erg gaaf gevonden om elke dag, 8 dagen aan een stuk, meerdere blogs te posten: het werden er uiteindelijk 13! Ik wil alle lezers bedanken voor het trouw lezen van dit blog elke dag en ik wil ook de lezers die een reactie hebben geplaatst heel hartelijk bedanken!

Daarbij komt dat ik hiermee -ook al zullen ze het nooit lezen- ook alle geweldige Britse en andere buitenlandse media wil bedanken, want zonder hen had ik nooit alle leuke anekdotes en prachtige foto’s op dit blog kunnen posten. De fotografen hebben het geweldig gedaan tijdens deze tour: het zijn prachtplaatjes geworden! Ook de supersnelle mode-Kate-fans wil ik hartelijk bedanken, want anders had ik er nooit zelf achter kunnen komen van welk merk de Hertogin wanneer iets draagt!

Ik heb het zelf geweldig gevonden en ik kijk al uit naar de volgende tour – waar zal die heen gaan? Ik ben benieuwd! De Hertog en de Hertogin hebben komende week een drukke week voor de boeg: zo bezoekt de Hertogin Nederland! Natuurlijk kun je hierover alles lezen op dit blog.

Groetjes, Emma

Terugkijken

Geef een reactie

