Royal Tour 2016 Canada op dit blog!

De Royal Tour van 2016 naar Canada begint morgen. Eindelijk. Ik heb er lang op gewacht en waarschijnlijk velen met mij, ondanks dat het nog niet zo lang geleden is dat de Hertog en de Hertogin van Cambridge naar het buitenland zijn geweest.  Er is zelfs een speciale pagina op dit blog waar je alles over de tour kunt vinden, inclusief een programma in het Nederlands én een aantal leuke weetjes. Je vindt die pagina HIER.

Natuurlijk ga ik overal verslag van doen maar ik wil jullie toch even de planning laten weten voor dit bezoek, want we zitten namelijk zoals gewoonlijk ook deze keer met tijdsverschil.

  • Als in Vancouver, Canada, 10.00 uur in de ochtend is, is het bij ons al 19.00u in de ochtend (+9 uur). Dit tijdsverschil is voor ons erg vervelend, omdat we alleen het ochtendprogramma kunnen volgen op ‘normale’ tijden. Het middag- en avondprogramma is een ander verhaal: als het daar 15.00 uur in de middag is, dan is het bij ons al 00.00 uur! Fijn is wel dat we tijdens deze tour in dezelfde tijdszone blijven: het is niet zo dat het de ene dag een ander tijdsverschil is dan de andere dag.
  • Door het vervelende tijdsverschil komt er altijd pas een log over de gebeurtenissen op een middag/avond de dag erna.
  • Het zou zo kunnen zijn dat er een dagje geen log komt, zonder dat dat van te voren is aangekondigd door mij. Als dat gebeurt dan is er bijv. iets met mijn computer/mijzelf/mijn familie. Ik haal deze logs altijd in!
  • Alles over de kleding van de Hertogin van Cambridge vind je hier!

Heel veel plezier tijdens deze week die ongetwijfeld vol gaat zitten met prachtige natuur en ik hoop op veel mooie foto’s die ik kan plaatsen iedere dag!

Geef een reactie

