AboutRoyals bestaat 4 jaar!!!

Beste lezer,

5 februari is niet alleen de verjaardag van de Deens Kroonprinses Mary, maar ook van dit weblog! Vandaag bestaat dit weblog namelijk alweer vier jaar! Het begon ooit in 2012 als een soort probeersel, maar vier jaar later bestaat het nog steeds en ik hoop zeker nog jaren door te gaan!

Na vier jaar zijn we 624 berichten verder. Er zijn bijna 100.000 verschillende bezoekers geweest op dit weblog en we zitten tegen de 300.000 bezichtigingen aan. De best bekeken dag is nog steeds 1 mei 2013, de dag na de inhuldiging, met maar liefst 3168 bezichtigingen!

Hopelijk gaan we nog vele jaren door en mag ik nog vele nieuwe bezoekers ontvangen! Op naar de vijf jaar!

Groetjes, Emma

4 thoughts on “AboutRoyals bestaat 4 jaar!!!

  1. Emma, van harte gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan van je site.
    Hopelijk haalt jou site ook de 10 jaar, net als mij. Begin februari 2006 is mijn site online gegaan, nu dus 10 jaar geleden. Ga zo door met je mooie site die ik regelmatig bezoek.

  2. Emma, van harte met het 4 jarig bestaan van je site.
    Hopelijk haalt het het 10 jarig bestaan.
    Mijn site is nu 10 jaar oud, begin februari 2006 is de mijne online gegaan.
    Ga zo door met je mooie site die ik regelmatig bezoek.

  3. Zeer zeker, ga door Emma & AboutRoyals. Het probeersel van 4 jaar geleden is uitgelopen tot een hele mooie site, die ik met veel plezier bezoek, anders staat deze niet onder mijn favorieten. Gefeliciteerd en ik hoop nog lang van je te kunnen genieten

Geef een reactie

