Vakantie!

Embed from Getty Images

Lieve lezers,

Jullie zullen het al wel gemerkt hebben: de laatste weken is er niet veel activiteit meer op dit blog. Ik heb namelijk proefwerkweek gehad, ben daar nu al weer ‘n weekje mee klaar, en ik geniet nu van mijn vakantie! Hierdoor zullen er weinig blogberichten komen, behalve als er zeer groot royalty-nieuws is (of als ik toevallig iets zie waar ik persé over wil loggen).

Aan iedereen die vakantie heeft: fijne vakantie en geniet van het mooie weer! (hopelijk is dat ons dit jaar ook tijdens de zomervakantie gegund!)

Groetjes, Emma

P.S. Ik heb enkele berichten klaargezet voor latere publicatie, zodat er ook wat nieuwe berichten komen als ik op vakantie ben.

Enkele blogs tijdens de vakantieperiode:

Geef een reactie

