Vakantie!

Beste lezer,

Zoals de vaste lezers van dit blog wel weten ondertussen, ben ik bijna altijd op vakantie als er iets belangrijkst in Royalty Wereld staat te gebeuren. Ook dit jaar is het weer zo: ik mis waarschijnlijk de geboorte van het tweede kindje van William en Catherine én ik mis de eerste Koningsdag in nieuwe stijl.

Ik probeer vanaf mijn vakantie als er groot nieuws is, wel een keertje een kort berichtje te posten, maar het is niet zeker dat dat gaat. Foto’s zullen pas na 3 mei komen.

Ik heb echter wel een aantal leuke berichten klaargezet voor latere publicatie (afleveringen van Kate’s Style File 2014) dus er komen wel berichten op het blog!

Fijne vakantie!

Groetjes, Emma

One thought on “Vakantie!

  1. Ik wens jou een hele fijne vakantie toe en de berichten zien we dan wel wat later op je site verschijnen.Ikzelf ga op met vakantie, dus ik moet ook even wachten op de foto’s ed. Vanuit mijn vakantieadres kan ik het wel, hoop ik een beetje volgen, maar net als jij , wacht ik wel op 4 mei, dan zijn we beide weer terug. Nogmaals fijne vakantie en rust goed uit.

Geef een reactie

