Monegaskisch Vorstenpaar op bezoek in Nederland

Zijne Doorluchtige Hoogheid Prins Albert van Monaco en Hare Doorluchtige Hoogheid Prinses Charlène brengen op dinsdag 3 juni 2014 een officieel bezoek aan Nederland.

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, Hare Majesteit Koningin Máxima, Prins Albert en Prinses Charlène zijn dinsdagmiddag op Paleis Het Loo in Apeldoorn aanwezig bij de opening van de tentoonstelling ‘Grace Kelly; prinses en stijlicoon’. De tentoonstelling toont kleding, foto’s, accessoires en filmbeelden van het leven van de voormalig Amerikaanse actrice en Prinses van Monaco.

In de ochtend heeft Prins Albert ontmoetingen met minister-president Rutte, de voorzitters van de Eerste- en Tweede Kamer, Ankie Broekers-Knol en Anouchka van Miltenburg.

Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima bieden Prins Albert en Prinses Charlène in de avond een diner aan op Paleis Het Loo.

Bron: ©RVD/koninklijkhuis.nl

Ik denk dat dit bezoek erg leuk gaat worden. Ten eerste ben ik benieuwd hoe de Vorstin van Monaco zich gedraagt tegenover ons Koningspaar, aangezien ze in een interview heeft gezegd dat de Koningin een grote steun voor haar is geweest. Ten tweede ben ik erg benieuwd naar de tentoonstelling, ik wil er zelf ook graag heen. Ten derde ben ik erg benieuwd naar het diner op het Loo, aangezien dat niet vaak voorkomt én omdat het hopelijk in gala is (dat hoop ik ontzettend) en ten vierde vind ik het gewoon leuk dat ze op bezoek komen!

One thought on “Monegaskisch Vorstenpaar op bezoek in Nederland

Geef een reactie

