Blogbericht – aankondiging!

Hoi lieve lezers,

Zo, dat waren nog eens 19 héle zware dagen, dus ook ik ben wel aan ’n vakantie toe… (waardoor ik dus de allereerste Koningsdag mis, echt vreselijk)..

Toch wil ik nog net voordat ik ga (ik ben 1 mei voor 1 dagje terug, daarna ben ik weer ’n week weg) nog even een aankondiging doen.. Namelijk…..

Máxipedia

En nu mogen jullie zelf 5 dagen gaan denken over wat dat dan wel niet in mag houden… Ik houd jullie in spanning!

Groetjes, Emma

One thought on “Blogbericht – aankondiging!

  1. Geniet van je vakantie; je hebt het verdiend, want ondanks je griep die je hebt gehad, heb je ons heel goed en mooi op de hoogte gehouden. Het is en blijft een prachtige tour. jij ook heel erg bedankt voor je inzet en een fijne vakantie

Geef een reactie

