Royal Tour 2014 – Dag 15 (Australië/Canberra)

21 April: Rustdag die privé gehouden wordt.

Zo, gelukkig, eindelijk weer goed op schema. Die rustdagen heb ik óók nodig om alles weer bij te kunnen werken, merk ik! Eerst vond ik het heel jammer dat ze er waren (want dat zou minder kleding en minder foto’s betekenen) maar nu ben ik er toch wel blij mee!

Helaas dus geen foto’s van vandaag – in ieder geval geen goede foto’s. Er zijn namelijk door Australische fotografen foto’s gemaakt van William, Catherine en George in de tuin van de villa waar ze slapen (ik meen dat het de villa van de gouverneur is). Dat is gelukkig tijdens deze tour nog niet eerder gebeurd en ik was erg blij dat de fotografen het paar met rust lieten op hun welverdiende rustdagen, maar nu hebben ze dat dus toch niet gedaan. Er zijn veel journalisten verontwaardigd en in Groot-Brittanië zullen de foto’s (en er zijn ook filmpjes) waarschijnlijk niet in de kranten komen. Ik heb zelf de foto’s en de filmpjes wel gezien, maar ik heb besloten om ze niet op dit blog te plaatsen (al zijn ze stiekem toch wel leuk). Daarom nu nog maar een aantal mooie foto’s van de afgelopen dagen.

De Dag van Morgen (22 April): Bezoek aan Uluru oftewel Ayers Rock. Eerst is er een bezoek aan de National Indigenous Training Academy en het Uluru Cultural Centre. Daarna zal er thee worden gedronken met de minister van de Noordelijke Territoriums en wordt er gewandeld rond Ayers Rock.

Terugkijken:

Twee speciale pagina’s:

Foto’s Getty

Geef een reactie

