Royal Tour 2014 op dit blog

De Grote Royal Tour van 2014 begint maandag. Eindelijk. Ik heb er lang op gewacht en waarschijnlijk velen met mij (vooral in Australië en Nieuw-Zeeland zelf). Er is zelfs een speciale pagina op dit blog waar je alles over de tour kunt vinden, inclusief een programma in het Nederlands én een aantal leuke weetjes. Je vindt die pagina HIER.

Natuurlijk ga ik overal verslag van doen maar ik wil jullie toch even de planning laten weten voor dit bezoek, want we zitten namelijk een beetje met het enorme tijdsverschil tussen Nederland en zowel Nieuw-Zeeland als Australië.

  • Als in Nieuw-Zeeland 10.00 uur in de ochtend is, is het bij ons 23.00 ’s avonds nog de vorige dag (+11 uur). Jullie begrijpen vast wel dat ik niet de hele nacht op kan blijven om direct als er foto’s zijn deze te posten… Nog een voorbeeldje: het vliegtuig met daarin de Hertog, de Hertogin en Prins George landt om 11.45 uur in Nieuw-Zeeland (als het daar maandag 7 april is). Het is hier dan nog 01.45 uur ’s nachts.
  • In Australië (tijdens het tweede deel van de reis) is het tijdsverschil nog vreemder omdat er 3 verschillende tijdszones in Australië liggen en het dus elke dag een andere tijd kan zijn voor het paar & prins George, maar ook voor ons. Toch is het tijdsverschil hier ook altijd groot (niet zo groot als in Nieuw-Zeeland) maar toch wel +9-10 uur.
  • Ik heb in de ochtend meestal doordeweeks geen tijd om meteen een log online te zetten over de gebeurtenissen van die dag in Australië en Nieuw-Zeeland, ook al is de dag daar dan al bijna afgelopen. Een log met foto’s kunnen jullie pas ’s middags of ’s avonds verwachten.
  • Het zou zo kunnen zijn dat er een dagje geen log komt, zonder dat dat van te voren is aangekondigd door mij. Als dat gebeurt dan is er bijv. iets met mijn computer/mijzelf/mijn familie/druk met school. Ik haal deze logs ALTIJD in.

Heel veel plezier tijdens deze drie weken en ik hoop op veel mooie foto’s die ik kan plaatsen iedere dag!

One thought on “Royal Tour 2014 op dit blog

  1. Ik kijk er al naar uit en doe het op je gemak. We zien je logjes vanzelf wel verschijnen. Veel succes en plezier met het maken van de logjes

Geef een reactie

