Staatsbezoek Turkije aan Denemarken

De President van Turkije en zijn vrouw brengen op dit moment een staatsbezoek aan Denemarken. Dag 1 was gisteren, dag 2 is vandaag. Van vandaag heb ik nog geen foto’s, van gisteren wel. Die wil ik even met jullie delen, omdat er ook een staatsbanket was en jullie weten dat ik dól ben op staatsbanketten!

Eerst was er de inspectie van de erewacht en de aankomst op het vliegveld van Kopenhagen, waar behalve het Koninklijk Paar ook het Kroonprinselijk paar, Prins Joachim, Prinses Marie en Prinses Benedikte (zus van de Koningin) aanwezig waren.

(ik vind zowel het hoedje als de kapsels van zowel Mary als Marie erg mooi!)

In de avond was er het staatsbanket bij Amalienborg Palace in Kopenhagen:

(dit is dus Prinses Benedikte ^^)

(héle mooie juwelen én een héle mooie jurk voor de Kroonprinses ^^)

(ook een mooie jurk en een mooie tiara voor Prinses Marie ^^ (heb helaas geen betere foto’s))

(en daar hebben we nog het Koninklijk Paar: met een héél vaak herdragen jurk voor Koningin Margrethe en een mooie diamanten tiara waar ik helaas geen betere foto van heb)

Foto’s Lehtikuva.fi

Geef een reactie

