Hertogin van Cambridge bij National Portrait Gallery Gala 2014

Zoals beloofd, hierbij meer foto’s van HRH Catherine, Hertogin van Cambridge bij een gala van de National Portrait Gallery in London.

 

Embed from Getty Images Embed from Getty Images Embed from Getty Images

 

Ik vind dat Catherine er prachtig uit ziet! Een geweldige jurk, én een PRACHTIG collier! Echt super gaaf! Het is zo ongeveer de eerste keer dat de Hertogin echt een groot juweel uit de Britse kluizen neemt. Ik hoop dat dit een voorproefje gaat worden op hoe ze het gaat doen in april, als ze met William en zoontje George een tour gaan maken door Australië en Nieuw-Zeeland. Ik hoop zo op tiara’s en prachtige colliers dan! Wel een beetje jammer dat ze haar haren los heeft. Het collier was meer tot zijn recht gekomen met een mooie knot.

Embed from Getty Images Embed from Getty Images

 

Het collier is haar geleend door de Koningin. Het collier, ook wel het Nizam van Hyderabad collier kreeg -toen nog- Prinses Elisabeth als een huwelijkscadeau in november 1947, toen ze trouwde met Prins Phillip. De jurk is ontworpen door Jenny Peckham en werd eerder gedragen in oktober 2013. Catherine kan deze juwelen zeer goed hebben en ik hoop dat ze dan ook vaker échte Koninklijke juwelen gaat dragen.

Embed from Getty Images Embed from Getty Images Embed from Getty Images Embed from Getty Images
3 thoughts on “Hertogin van Cambridge bij National Portrait Gallery Gala 2014

  1. Zoals ik al zei, maar ik zeg het nog een keer: ik vind dat Catherine er nog nooit zo mooi uit heeft gezien! Echt prachtig, beloofd zeker nog wat voor de toekomst!

Geef een reactie

