Wat een jaar! – Februari & Maart

Wat een jaar was het hè? Dat was precies wat ik dacht, toen het 23.59 uur was, 31 december 2013. De mooiste beelden uit het jaar 2013 waren te zien achter ‘de Klok’ op Nederland 1. De herinneringen flitsten door mijn hoofd heen. Mijn gedachten gingen terug…

5 februari 2013 – Mijn weblog bestaat 1 jaar! Ik zelf had niet verwacht dat het ook maar enigzins iets zou opleveren, maar ik ben erg blij met hoe mijn site geworden is/nog steeds is. Iedereen elke keer bedankt voor alle leuke reacties!

5 Maart 2013 – Catherine, de Hertogin van Cambridge, neemt weer activiteiten op zich. Erg leuk! Ze krijgt ook al een klein buikje maar is nog super slank! Maar… Wat gebeurd er dan? Verraad ze nu dat ze een dochter krijgt bij een activiteit in het stadje Grimsby? Nee, komen we te weten op 22 juli: het is een jongen!

10 Maart 2013 – Prinses Lilian van Zweden overlijdt. Ik zal de intens verdrietige gezichten van vooral Kroonprinses Victoria en de rest van de Koninklijke familie niet snel vergeten. Misschien is Lilian nog een mooie 2e of 3e naam voor een tweede dochter van de Zweedse Kroonprinses?

Zoals jullie zien waren februari & maart niet echt hele belangrijke maanden. Maar april moest nog komen…

One thought on “Wat een jaar! – Februari & Maart

  1. Inderdaad, april moet nog komen en ook augustus; het intense trieste overlijden van prins Friso, maar dat je weblog nu in februari dus alweer 2 jaar bestaat; dat wist ik niet en ook niet dat je er nog maar zo kort bent. Het lijkt voor mij althans een eeuwigheid, dat je er bent. En goed compliment dus voor je site en ik hoop dat je er nog lang mee door zult gaan. ik kom graag naar je site.

    Succes met je mooie site

Geef een reactie

