Nieuwjaarsreceptie in Denemarken

Gisteren waren de traditionele nieuwjaarsrecepties in Denemarken. Op de avond van 1 januari is er altijd een groot gala. Dit was natuurlijk ook in 2014 zo. Ik vind dat alle Royals er heel mooi uit zien. Vooral de jurk van de Kroonprinses vind ik prachtig. De kleur staat haar super mooi!

Kronprins Frederik og kronprinsesse Mary

(foto’s: ©Billedbladet)

Over de tiara van Koningin Margrethe en de tiara van Kroonprinses Mary heb ik al eerder een logje gemaakt. Klik hier voor Margrethe’s smaragden en hier voor de tiara van Kroonprinses Mary.

One thought on “Nieuwjaarsreceptie in Denemarken

  1. Ze zagen er weer prachtig uit! Al vind ik de jurk van Mary niet zo heel mooi. Ik ben persoonlijk geen fluweel fan. En ook weer prachtige juwelen!

Geef een reactie

