Prins Jaime trouwt met Viktória

Permalink voor ingesloten afbeelding

Foto; Reinier RVDA

Er zit weer een Koninklijke huwelijk aan te komen! Dit maal is het de beurt aan prins Jaime, de jongste zoon van prinses Irene en tweelingbroer van prinses Margaritha.

Vandaag werd bekend gemaakt dat Jaime op 5 oktober a.s. trouwt met zijn vriendin Viktória Cservenyák. Het huwelijk zal plaatsvinden in de Onze Lieve Vrouwe ten Hemelopnemingkerk in Apeldoorn. Aansluitend zal er een feestelijke viering zijn op Paleis Het Loo. Het toekomstig bruidspaar heeft voor Apeldoorn gekozen omdat Viktória daar is opgegroeid en Prins Jaime hier veel tijd heeft doorgebracht.

Uiteraard zal ik dit huwelijk uitgebreid behandelen op dit blog, omdat -denk ik- er veel Koninklijke Familieleden bij het huwelijk zullen zijn, bijv. de dan hoogzwangere prinses Annemarie (schoonzus van de bruidegom) en misschien ook wel ons koningspaar.

Mijn excuses voor het feit dat ik al lang geen blogs meer heb gepost, dit is vanwege de vakantie. Na de vakantie (volgende week) zal ik weer blogs gaan schrijven.

2 thoughts on “Prins Jaime trouwt met Viktória

  1. Hoi Emma,
    ‘k ben erg lang niet bij je langsgeweest. Dus nu ik eindelijk weer eens kom kijken is er voor mij toch nog wel eén en ander nieuw. De afgelopen dagen is er dan ook veel gebeurd. Mooie foto van het stralende toekomstige bruidspaar. Helaas is dit nieuws nu erg overschaduwd door de droevige gebeurtenis van het overlijden van prins Friso..
    Succes met bloggen,
    groetjes Jenny

Geef een reactie

