Met vakantie!

Ik moet helaas weer een mededeling doen, ik ga namelijk weer op vakantie. Sorry, mijn beste lezers. Toch ga ik proberen om het allerbelangrijkste royalty-nieuws (waarschijnlijk de geboorte van Baby Cambridge) toch even te posten. Het is namelijk heel frustrerend als je op vakantie bent en er gebeurd een keer écht iets.

Groetjes, Emma

One thought on “Met vakantie!

  1. Veel plezier op vakantie!! Het is trouwens wel grappig dat juist als jij op vakantie bent er bijzondere dingen gebeuren!! 😀 Ik hoop dat de baby snel wordt geboren

Geef een reactie

