200ste blog!!!!

Vandaag, 26 mei 2013, is een jubileumdag voor mijn weblog. Dit bericht, precies déze, is het 200ste bericht/blog op dit weblog!!!

Daarom is komende week een extra feestelijke week op mijn weblog!! Als een reactie op dit bericht mogen er verzoekjes komen voor series, de lopende series vind je hier: KLIK!! Ik ben op dit moment bezig met een ‘Het Prinsessenleven van…”-bericht dat gaat over Kroonprinses Victoria van Zweden. Verder komen er deze week -als alles goed gaat- minstens twee blogs per dag (of meer), waaronder één serie-bericht.

Bedankt allemaal voor de vele leuke reacties die ik al gekregen heb en op naar de 300 blogs!

Groetjes, Emma

2 thoughts on “200ste blog!!!!

  1. Gefeliciteerd! Nog veel plezier met het maken van de andere blogs! Ik vind jouw blogs echt super leuk! Ga zo door!

Geef een reactie

