Zweedse koninklijke familie ontvangt ijshockeyteam

Het Zweedse ijshockeyteam heeft zondag de WK-finale met 5-1 tegen Zwitserland gewonnen en dat was dé reden om het team uit te nodigen op het Koninklijke Paleis in Stockholm. Behalve de gastheer en de gastvrouw (koning Carl-Gustav & koningin Silvia van Zweden) waren ook kroonprinses Victoria met haar man prins Daniel aanwezig, net als prins Carl-Philip. Als verassing hadden Victoria en Daniel hun 15-maanden oude dochtertje meegenomen, prinses Estelle, die er ontzettend schattig uit zag in een shirtje van de ploeg. Ze vond de wereldbeker erg interessant! Volgens mij is kroonprinses Victoria een hele liever moeder en prins Daniel een hele lieve vader!

Estelle bij de wereldbeker (ik vind haar toch zo’n schattig en mooi kindje, ik hoop dat ze snel een broertje of een zusje erbij krijg!!!):

Oma Silvia is dol op haar kleindochter:

En peetoom prins Carl-Philip natuurlijk ook:

Foto’s: Lehtikuva.fi

2 thoughts on “Zweedse koninklijke familie ontvangt ijshockeyteam

  1. Hoi Emma,

    Wat een leuke log is dit zeg, hele leuke foto´s van prinses Estelle.
    Ik heb je website gelinkt op mijn eigen website, het is een erg leuke website.
    Misschien zou je mij ook willen linken?

    Groetjes en tot weerziens, Wills

Geef een reactie

