Prinses Madeleine & Chris O’Neill in ondertrouw

Sinds gistereren (19 mei 2013) zijn de Zweedse prinses Madeleine en haar verloofde Christopher O’Neill in ondertrouw. Dit werd ‘gevierd’ met een kerkdienst in de koninklijke kapel waar op 8 juni het huwelijk zal plaatsvinden. Daarna was er een receptie waarbij huwelijkscadeau’s ontvangen werden.

Ik vind dat Madeleine er erg mooi uit ziet, leuke kleur. Ook Victoria vind ik een mooie zachte kleur, heel mooi.. Haar haarversiersel vind ik ook erg mooi. Prins Daniel heeft wel een super goede bijpassende stropdas!! De vriendin van prins Carl-Phillip, Sofia Hellqvist, vind ik er absoluut niet mooi uit zien. het lijkt net of ze haar haren veel te donker heeft geverfd…

De receptie:

(vlnr: Kroonprinses Victoria van Zweden, de zus van Christopher O’Neill, de moeder van Christopher O’Neill (die een hele vreemde hoed op heeft naar mijn mening))

(foto’s: lethikuva.fi)

2 thoughts on “Prinses Madeleine & Chris O’Neill in ondertrouw

  1. WAUWAUWAUW, wat ziet Madeleine er weer mooi uit!!!!!!! 😮 😮 Echt super!! ‘k Ben echt al benieuwd naar haar bruidsjurk!!

Geef een reactie

