Vakantie!

Beste lezers,

Na een geweldige dag vol met koninklijke nieuws en heel veel blogs met heel veel foto’s moet ik jullie toch teleurstellen. Ik ga vannacht op vakantie en ik kom pas woensdag 8 mei terug, waardoor ik niet alle events van de inhuldiging heb kunnen behandelen.

Nu beloof ik jullie dat ik als ik terug ben, de buitenlandse koninklijke gasten, de koningsvaart, nieuwtjes, officiële foto’s, het diner vanavond in het Muziekgebouw aan ’t IJ, dodenherdenking op de Dam en al de gebeurtenissen die volgende week nog plaatsvinden uitgebreid zal behandelen.

Dus allemaal: tot 8 mei want dan zal ik echt een heleboel blogs moeten schrijven om alles nog te behandelen!

Groetjes van Emma

P.S. Ik hoop niet dat jullie nu opeens weg blijven van mijn blog omdat ik geen berichten meer plaats: ik had spectaculaire bezoekerscijfers de afgelopen week. xD

2 thoughts on “Vakantie!

  1. Een beetje laat, maar alsnog veel plezier.
    En natuurlijk blijf ik wel komen, ik vind jouw blog echt 1 van de leukste op heel het net! 😉
    Ik kijk er al weer naar uit dat je terug komt!

  2. Ik hoop dat je een fijne en gezellige vakantie hebt gehad en goed uitgerust om de andere blogs omtrent de inhuldigingen te maken. ik kijk er al naar uit.

Geef een reactie

