Hertog & Hertogin van Cambridge in Schotland dag 2

Afgelopen vrijdag waren de Hertog en de Hertogin van Cambridge nog een dagje in Schotland! Het paar heet daar ”Graaf en Gravin van Stathearn”. Het paar werd vergezeld door prins Charles.

Eerst bezocht het koninklijke gezelschap Dumfries House, wat Charles in 2007 kocht. Ze maakten een wandeling door de tuinen. Daarna was er een fly past. Hierna bezochten ze een fabriek waar men onderzeeërs maakt voor o.a. de Britse marine.

Catherine droeg een jas van Armani die ze voor het eerst droeg in 2006. Hierbij droeg ze een sjaal met de Stathearnse ruit, omdat zij daar natuurlijk ook gravin van is. Ze heeft nog steeds maar een heel klein buikje, ook al is ze al bijna 6 maanden zwanger.

De sjaal droeg Catherine ook bij de Diamond Jubilee-boten-optocht, vorig jaar zomer, waarbij het heel koud was voor de tijd van het jaar en het flink regende en waaide, vooral op de koninklijke boot. Catherine had de sjaal ook bij zich toen ze in Schotland was bij een kerkdienst.

Mijn excuses voor mijn lange afwezigheid, maar ik heb telkens problemen met geblokkeerd internet. Dus wanneer ik er een paar dagen niet ben, dan weet je hoe het komt!

5 thoughts on “Hertog & Hertogin van Cambridge in Schotland dag 2

  1. Ik vind het jammer dat ze steeds van die dikke mantels/kleren aan doet waarin haar buikje bijna niet te zien is. Ook houd ze steeds haar handen voor haar buik. Hopelijk doet ze binnenkort iets leukers aan. 😉

    • Ja, klopt, dat vind ik ook! Iemand die ik ken is zo’n 1.5 maanden korter zwanger dan Catherine en die is altijd ook net zo slank geweest, zij sport ook heel veel en toch heeft die al een heel wat dikkere buik van Catherine….

  2. Maar toch zie je wel op die eerste foto waar ze zwaait (helemaal bovenaan, links) dat ze toch wel behoorlijk dik is. Maar die jas verhult het helemaal.

  3. Zoals je misschien hebt gemerkt heb ik er niet erg last van dat je soms een paar dagen niet blogt. Ik zou het anders toch niet goed bij kunnen houden! Wat een lekker fleurige jas heeft prinses Catherine aan op de foto’s.. De leukste foto vind ik die van linksboven omdat je daar toch goed ziet dat ze zwanger is.

Geef een reactie

