Weer bloggen!

Lieve lezers en lezeressen,

Sorry, na een hele lange periode van afwezigheid ben ik er toch weer! Sommige mensen vroegen zich al af of ik gestopt was met dit weblog, maar dat is dus niet zo!

Ik heb heel veel problemen met internet verbinding, virussen, geblokkeerd internet en dat soort dingen gehad, maar nu werkt alles weer! Het heeft ook allemaal wat langer geduurd dan dat de planning was.

Ik hoop dat jullie toch allemaal op mijn blog blijven kijken en hopelijk kan ik weer veel bloggen nu!

Bedankt voor het wachten!

Groetjes, Emma

2 thoughts on “Weer bloggen!

  1. Fijn dat je er weer bent, want ik heb het erg gemist! Vervelend zijn die problemen altijd, hè?! Ik heb het ook een tijdje gehad, maar gelukkig heb ik er nu geen last meer van!

  2. Fijn dat je weer terug bent! Ik was al bang dat je was gestopt! Jouw website is echt heel fijn en altijd up to date! Dankjewel!

Geef een reactie

