Prinses Athena 1 jaar!

De Deense prinses Athena is vandaag 1 jaar geworden. Zij is de dochter van de tweede zoon van koningin Margrethe II en haar man prins Henrik en zijn tweede vrouw prinses Marie. Prinses Athena heeft twee halfbroers (Nicolai en Felix) en een broer, Hendrik. Prinses Athena werd op 20 mei 2012 gedoopt als Athena Marguerite Françoise Marie.

Als traditie werden er vandaag 5 nieuwe foto’s van de prinses vrijgegeven. Ik vind dat ze sprekend op haar moeder, prinses Marie, lijkt (donkere haartjes, gezichtje). Ook vind ik persoonlijk de tweede en de laatste foto het mooist. Wat vinden jullie?

http://danishroyalmediawatch.blogspot.nl/2013/01/darling-dejlig-douce-happy-1st-birthday.html

3 thoughts on “Prinses Athena 1 jaar!

  1. Hoi Emma,
    Wat ben ik blij dat je een nieuwe website hebt! Tja, weblog gaat verdwijnen, dus het kon niet anders. Maar hier kan ik tenminste alles zien en reageren wanneer ik wil. Prinsesje Athena is een schatje, ik denk inderdaad dat ze het meest op haar mama lijkt. Mijn favoriete foto is de derde!
    Groetjes, Jenny

Geef een reactie

