Welkom op dit weblog over Royals!

Hallo bezoeker,

Welkom op mijn weblog over Royals en alles wat daar omheen draait. Deze site is het vervolg op aboutroyals.weblog.nl.

Ik ben zelf een grote royaltyfan, jullie waarschijnlijk ook! Veel plezier op dit weblog, en ik hoop dat jullie er leuke informatie of andere weetjes vanaf kunnen halen.

Bedankt voor het lezen van dit weblog en hopelijk tot snel!

Groetjes, Emma

P.S. Het is altijd leuk als je een reactie plaatst op een van de berichten!

Ik heb ook een nieuwe banner toegevoegd aan dit weblog – foto’s ©RVD/Jeroen van der Meyde

8 thoughts on “Welkom op dit weblog over Royals!

  1. Hoi Emma,

    Ik zou graag een suggestie in willen dienen. Zou je een overzicht willen maken van de petekinderen van de Noorse en Deense kroonprinseslijke paren?

    Groetjes, RoyalFan D.

    • Zeker, prima idee. Ik weet echter niet of er veel bekend is over de kinderen van vrienden van wie ze mogelijk ook peetouder zijn. Maar ik ga later deze week eens op zoek! Bedankt voor de suggestie.

Geef een reactie

